تبلیغات اسپانسری تلگرام

تبلیغات اسپانسری تلگرام ابزاری برای ایجاد پیام‌های حمایت شده در کانال‌های عمومی با بیش از 1000 مشترک است. با استفاده از این ابزار می‌توانید به راحتی تبلیغات و بودجه خود را مدیریت کنید، مکان نمایش تبلیغات خود را انتخاب کنید و بر عملکرد آنها نظارت و مدیریت کنید.

تبلیغات اسپانسری و مستقیم تلگرام
کمپین‌ تبلیغات اسپانسری تلگرام

چه کسانی‌ می‌توانند از این تبلیغ استفاده کنند؟

هر کسی که دارای حساب کاربری تلگرام باشد می‌تواند از تبلیغات پیام‌های حمایت شده (اسپانسری) تلگرام استفاده کند. این تبلیغات برای هر نوع کسب و کار، سازمان یا فرد مناسب هستند.

برای ایجاد تبلیغات پیام‌های حمایت شده، می‌توانید از ابزار تبلیغاتی افرا استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا تبلیغات خود را به صورت سفارشی ایجاد کنید و  مخاطبان مورد نظر خود را هدف گیری کنید.

با تبلیغ اسپانسری تلگرام هدفمند تبلیغ کنید

تبلیغات پیام های حمایت شده تلگرام می‌توانند به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را تبلیغ کنید و به مخاطبان جدیدی برسید. این تبلیغات یک راه موثر برای افزایش آگاهی از برند، ایجاد سرنخ و افزایش فروش هستند.

برای هدف گیری تبلیغات پیام‌های حمایت شده خود، می‌توانید از فیلترهای مختلف مانند کشور، زبان، سن، جنسیت و علاقه استفاده کنید. همچنین می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس کانال‌ها یا گروه‌های خاص هدف گیری کنید.

تبلیغ هدفمند با تبلیغات اسپانسری تلگرام

مزایا تبلیغات پیام‌های حمایت شده تلگرام

به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را تبلیغ کنید و به مخاطبان جدیدی برسید.

یک راه موثر برای افزایش آگاهی از برند، ایجاد سرنخ و افزایش فروش هستند.

به شما کمک می‌کند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

به شما کمک کنند تا نرخ کلیک و نرخ تبدیل کانال خود را بهبود ببخشید.

چه طور می‌توان این تبلیغ را انجام داد؟

کافیه تنها یک حساب تلگرام داشته باشید و با گذراندن مراحل تبلیغات و تکمیل فرم‌های وب سایت به راحتی می‌توانید تبلیغ خود را هم از طریق پنل کاربری افرا و هم از وب سایت رسمی تلگرام مدیریت و دنبال کنید.

تبلیغات اسپانسری و مستقیم تلگرام
شارژ تبلیغات اسپانسری تلگرام

میزان شارژ تبلیغ اسپانسری تلگرام چه قدر است؟

تبلیغات پیام‌های حمایت شده تلگرام بر اساس CPM (هزینه در ازای هر هزار بازدید) محاسبه می‌شود. به این معنی که شما برای هر هزار بار دیده شدن تبلیغات خود، مبلغی را به تلگرام پرداخت می‌کنید.

میزان CPM تبلیغات پیام‌های حمایت شده تلگرام از حداقل 25 تون‌کوین ( تقریبا 10 میلیون 300 هزار تومان ) شروع می‌شود و می تواند به مبالغ بالاتر افزایش پیدا کند. میزان CPM تبلیغات شما به عوامل مختلفی مانند هدف گذاری تبلیغات، زمان اجرای تبلیغات و کیفیت تبلیغات شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر تبلیغات شما به مخاطبان هدفی با نرخ تعامل بالا هدف گیری شوند، می‌توانید CPM پایین تری را دریافت کنید. همچنین، اگر تبلیغات شما در زمان‌های پربازدید اجرا شوند، می‌توانید CPM بالاتری را دریافت کنید.

نمونه تبلیغات اسپانسری تلگرام

تبلیغات اسپانسری تلگرام در کانال ورزش‌سه
تبلیغات اسپانسری تلگرام در کانال نوبیتکس
تبلیغات اسپانسری و مستقیم تلگرام در کانال فردای اقتصاد
تبلیغات اسپاسنری تلگرام در کانال دی ام برد

مراحل ثبت سفارش رو کامل کنید و در کمتر از 5 دقیقه کمپین خودرا بسازید